Fortrydelsesret.
- Din fortrydelsesret løber fra det tidspunkt du modtager varen.
For at du kan fortryde købet kræver det iflg. dansk købelov at varen returneres i ”væsentlig samme stand og mængde” og det vil altså være et skøn vi først kan tage, når vi får varen retur fra dig. (I praksis skal emballagen samt varen naturligvis være i samme stand som da du modtog den, så vi kan sælge varen til en anden kunde – og dette er normalt altid tilfældet hvis ellers du har pakket den ud omhyggeligt og naturligvis ikke brugt varen).
Du kan også fortryde købet ved blot at nægte modtagelse af varen, ved at overdrage varen til postvæsenet eller ved at returnere varen til os med en udfyldt RMA-formular.
 
Reklamation og garanti.
- Du har naturligvis to års reklamationsret, som gælder fra den dag du modtog varerne.
Ønsker du at reklamere over et produkt skal du blot sende varen retur til os med en udfyldt RMA-formular.
Ifølge danske købelov har du som forbruger to års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget ogette skal dog ikke forveksles med garanti, som stadigvæk kun er 1 år gældende fra den dag du modtog varen fra os.
Vi ombytter så vidt muligt defekte varer, men vi forbeholder os retten til at afvikle en reklamation ved at udbetale varens købspris, hvis vi ikke har mulighed for at ombytte den.
 
Returnering.
- Du har 20 dages retur-/fortrydelsesret. Før vi kan håndtere din returnering, garantisag eller reklamation er det nødvendigt at du kontakter vores kundeservice. Derefter vil de svare dig hurtigt på hvordan du skal sende din vare retur eller forholde dig til returneringen. Hvis du bliver bedt om at sende produktet retur, skal du huske at ligge en seddel i din returpakke med ordrenummer, dit navn, telefonnummer samt hvem du har talt med ved vores kundeservice, så vores RMA-afdeling kan modtage og håndtere din sag hurtigst muligt. Hvis du sender din vare retur uden denne info, vil din returnering desværre ikke blive ekspederet.

OBS: Vi kan ikke garantere at du får pengene retur for en vare, før vi har beset varen i vores varemodtagelse. Hvis vi modtager en vare, som du ikke kan returnere (f.eks. pga. brudt emballage eller fordi du selv er skyld defekten) vil vi blot sende varen retur til dig.

SEND MAIL TIL KUNDESERVICE >>

Varerne skal returneres i original emballage, og evt. beskyttende emballage om f.eks. dufte og cremer må ikke være brudt. Udgiften til returforsendelsen dækkes altid af kunden, men vi betaler til gengæld fragten tilbage til dig, hvis du ønsker ombytning til andre varer eller pengene retur.